luni, 30 martie 2009

Franturi de suflet in mainile tale


Doamne Iisuse,

De ce uit mereu ca Tu eşti cu mine mereu si îmi asculţi dorinţele?

Mai ţii minte Doamne acum o lună şi ceva... era parcă început de octombrie... îmi doream atât de mult un buchet de tufănele să - l pun în casă... si aici in piaţă nu se vând flori autohtone, din gradină , ci doar florile de export; eu vroiam tufănele albe si galbene.. ar fi trebuit să merg la Bucureşti sa le cumpăr... dar într - o dimineaţă... şi tu ştii Doamne când... atunci când m-am plimbat pe şoseaua ce duce la câmp pentru că vroiam să - Ţi simt prezenţa... am găsit acel buchet uriaş de tufănele pe marginea şanţului...s trânse mănunchi... doar să le ridic şi să le iau; parcă mă aşteptau... şi oamenii treceau pe lângă el şi nu - l luau... pentru că Tu mi le dăruisesi mie... Erau albe si galbene...

Îţi mulţumesc Doamne pentru tufănele pe care le - am dorit şi mi le - ai dăruit şi mai ales iţi mulţumesc Doamne pentru că mereu îmi aminteşti că nu m - ai uitat şi că eşti cu mine, o păcătoasă care uită că Tu exişti în orice lucru pe pământ.

Tu eşti Doamne o minune în viaţa mea şi Îţi mulţumesc pentru asta.

Dă - mi Doamne puterea şi limpezimea să văd în fiecare clipă prezenţa Ta şi minunile tale şi iartă - mă pentru toate nelegiurile pe care le - am făcut până acum.

Amin.

2 comentarii:

Anonim spunea...

Foarte frumos, ma regasesc in postarea ta, deseori primesc ceea ce mi-am dorit de la Domnul, in cel mai direct mod, si totusi uit atat de repede, si ma plang ca nu ma ajuta Domnul cand sufar...
Ar trebui credinta cat un graunte macar...

matuşka Eufemia spunea...

Draga mea, si eu ma regasesc atit de bine in postarea asta :)