duminică, 15 iunie 2008

Tîrg de artă populară tradiţională

















Astăzi am reuşit să vizitez Tîrgul de artă populară tradiţională, ce s-a desfăşurat în acest sfîrşit de săptămînă la Braşov. Bineînţeles că am avut inima strînsă pentru că nu am mai găsit meşterii cu covoare din Bucovina - care anul trecut dădeau viaţă tîrgului cu modelele şi culorile lor minunate. Şi îmi propusesem ca în anul acesta să cumpăr măcar un covoraş, că erau prea frumoase. În schimb, am găsit ceramică de Horezu şi de Corund, linguri şi alte obiecte din lemn de la Suceava şi Codlea, tablouri executate în tehnica filart (figuri geometrice create cu fire de aţă), icoane pe sticlă, jucării din lemn. Un aspect negativ al acestui tîrg au fost standurile cu produse autohtone kich - care, din păcate, nu lipsesc niciodată din cadrul unei asemenea manifestări.

Niciun comentariu: