vineri, 20 iunie 2008

Rododendron si Ciucas







Am primit aceste superbe fotografii de la o prietena draga si ii multumesc ca a acceptat sa le postez pentru a-i bucura si pe altii. In Romania am vazut campuri pline de maci, iar in Olanda campuri pline de lalele. Campuri de rododendron nu am mai vazut. Asa cum spunea prietena mea, aceste fotografiile sunt o invitatie de a iesi din lumea noastra de metal - constituita din blocuri, case sau masini - si de a ne bucura de Creatia lui Dumnezeu, de a trai cu adevarat libertatea.

2 comentarii:

Irina spunea...

SUPERB!!!

eu vara trecuta am facut un tur al Romaniei si m-am intors acasa profund marcata si schimbata si mi-am promis ca macar o data pe an sa ies undeva mai departe de orasul meu, sa mai gust un pic din frumusettile cu care ne-a binecuvantat Dumnezeu.

multumiri ca ai impartasit cu noi!

>:D<

matuşka Eufemia spunea...

Cu dragoste intru si pentru Domnul Iisus Hristos :)