sâmbătă, 21 decembrie 2013

cosTume Populare peNtru Copiii de Nașterea lui Hristos

 
Cred că v-ați întrebat ce am făcut în ultimul timp, de vreme ce am comunicat atît de puțin cu voi, cititorii. Ei bine, în afară de minunata viroză (care în cazul meu a durat aproape 3 săptămîni), am mai și cusut. Împreună cu 4 doamne inimoase și foarte, foarte harnice - cărora vreau să le mulțumesc și pe această cale. Să vă arăt mai jos ce am reușit să coasem.
 
Costume Populare pentru băieți
8 ani
13 ani
4 ani
1 an și 2 luni
Detaliu piept
Detaliu cămașă
Detaliu guler
Detaliu manșetă
Detaliu cămașă
Cele 4 cămăși pentru băieți
4 manșete 

4 cămăși
 
Costum popular pentru fetiță, 10 ani

Ia
 


Ie, poale, brîu




Detaliu piept


Detaliu spate

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 








Detaliu mînecă


Detaliu poale



Detaliu poale


Nasturi


Detaliu poale
 
 
Vă doresc tuturor sănătate, zile pline de bucurii și spor întru cele duhovnicești!
O duminică binecuvîntată!
mat.E.

4 comentarii:

Liliana spunea...

Sunt minunate!
Sunt cumva si de vanzare?:)

matuşka Eufemia spunea...

Multumim!
Acestea nu sint de vinzare. Ele au intrat deja in posesia copiilor carora le-au fost destinate.
Dar, preluam si comenzi, in masura in care ni se dau din timp. Inca nu stabilit un pret nici pentru ia de fata, nici pentru camasa de baiat.

Unknown spunea...

Extraordinar de frumoase.

Sa avreti un An Nou asa cum vi-l doriti!

matuşka Eufemia spunea...

Multumesc de urari!
Sfinta Treime sa te ocroteasca! Praznic cu bucurie miine!