joi, 6 octombrie 2011

Icoana apartine... Elenei (:











Dragilor,

multumesc tuturor pentru participarea la darul-icoana, pentru comentarii si pentru gindurile bune.
Am folosit tragerea la sorti ca metoda de alegere a posesorului icoanei-dar. Astfel, cel mai mic si cel mai neprihanit (: membru din familie a tras la sorti biletelul pe care era scris numele Elenei.


Elena, ma bucur ca te cunosc. Te rog sa imi lasi adresa ta pe ortodoxie.si.viata.contact@gmail.com pentru ca sa iti pot trimite icoana prin posta.


Sa aveti o saptamina binecuvintata si plina de bucuriiiiiiiii! Mai am si alte daruri, asa ca o sa ne revedem cit de curind!


matuska Eufemia

4 comentarii:

Unknown spunea...

Adica mie? :))Nu-mi vine sa cred...cred ca-i primul lucru sa zic asa"castigat",desi e mai degraba un cadou...iar pt mine e mai de folos decat orice castig...Bodaproste si saru'-mana!

matuşka Eufemia spunea...

Da :)
Gratie minutei baietelului meu (:
Sa fie de folos casei voastre!
Astept adresa, ca sa o pot trimite.
Cu drag :)

adriana spunea...

Felicitari, Elena!

Stere spunea...

Sarutam mânuta care a tras atât de bine la sorti!